Forrás: Szántai Lajos, Egyiptom a régiség mítosza, előadás
Üdv! Ez az írás mondhatjuk egy kivonatolása tisztelt Szántai Lajos előadásának, tehát, ha valaki megnézi a youtube-ra feltöltött videóját, akkor sok azonosságot fog benne találni. Az ok, hogy elkészítem ezt a bejegyzést az, hogy úgy gondoltam ezt végigolvasni talán könnyebb és rövidebb lesz mint Sz. L. 3 órás előadását végighallgatni (nem mintha, nem lenne elég érdekes és/vagy élvezhető).
Ez csak egy kivonat, tehát csak és kőkeményen a tényeket igyekeztem leírni a körítés nélkül, ám vannak részek, ahol saját gondolataimat is belefűztem. Így aztán ne tekintse senki sem úgy, hogy ez Szántai Lajos szavai lennének, ha hiba van benne, azért enyém a felelősség!#####
Egyiptommal nem értelmi azonosulása van a világnak, hanem érzelmi, de ez egy gerjesztett érzelmi azonosulás. Mivel nagyon ősinek és nagyon misztikusnak mutatják be, pedig az egyiptomi kultúra egy igen csúnya bukással végződik, melynek a végeredménye az, hogy eltűnik az egyiptomi kultúra. Majd aztán hirtelen újra feltűnik pár száz évvel később, és egészen napjainkig végigkíséri az emberiséget. Jelenleg pedig egy ősi Egyiptomi kultúráról beszélünk, holott az éles szemek észrevehetik, hogy még ma is körülvesz bennünket.
A Hivatalos történelem 3000 évesnek mondja az Egyiptomi kultúrát,(Krisztus előtt 3000-ben indul), de magukat az Egyiptomiak 10-12.000 évre vezetik vissza mégpedig krisztus előtt 300 körül egy Római gyűlésen, ahol a császár arra vár választ, hogy melyik a legrégebbi kultúra. Ezen a gyűlésen ugyan a Szkíta kultúra kerül ki a legrégebbinek, mégis az Egyiptomi a második legrégebbi.
Magyar - Egyiptom kapcsolatAzon túl, hogy Magyarország területe Római uralom alatt volt egy igen jelentős ideig, sok egyiptomi stílusú templom épült ide, illetve sok olyan szobrocskát is találtak, melyeket a Rómaiak hoztak magukkal a kárpátmedencébe. De ezek csak a tárgyi leletek és közvetett a kapcsolat, gondolhatnánk, ez még nem olyan nagy dolog, hisz a Rómaiakon keresztül érkezett ide ez a kultúra. Csakhogy az Egyiptomi és a Magyar történelemben vannak meghökkentő egybetűnések. A keresztény szentháromság és az egyiptomi Izisz, Ozirisz, Horusz kapcsolaton túl, a 3 koporsós temetkezés is megjelenik Egyiptomban (Tutanhamon). A fáraónak királyi kristálygömbje van, akárcsak a Magyar királynak. És ami talán a legérdekesebb, hogy az Egyiptomban talált arany igen jelentős része a kárpát medencéből származik. Egyik legjelentősebb ilyen aranybánya Recsk-en található, mely jelenleg Kanadai tulajdonban van.
De nem csak itt jelenik meg Egyiptom. Képes krónika, királykoronázási képek, III István koronázása. Egy dobogó trónuson áll a király, a háttérben viszont egy nagyon meghökkentő képet látunk. Egy piramist látunk.
Bár a piramisokat Egyiptomhoz kötjük, mégis azt azért érzékelni kell, hogy Egyiptomnak nem volt meg soha a tudása ahhoz, hogy piramisokat építsenek. Ezt egyszerűen abból lehet kikövetkeztetni, hogy nehezen lehet elképzelni, hogy egy nép amikor megjelenik, mindenféle előjel nélkül, hirtelen olyan magas tudást birtokosa, amely elgenedő ahhoz, hogy piramisokat építsenek, majd ahogy haladunk előre az időben egyre silányabb minőségű piramisokat építenek míg végül teljesen elfelejtik, hogy hogyan is kell azt csinálni.
Csíkmenasági falfestmények a templomban, a templom építése 673. Az egyik szent Kata (Sánta Kata) ábrázolás hátterében megjelenik a piramis.
Egyiptom vonatkozásában aki még jelentős személy lehet, az II. András, aki a Babiloni szultán seregét tönkreveri, és ezzel az egyetlen sikeres hadjárat a szent föld felé, amikor is a Keresztény területekre betört szultáni seregeket visszaverték.
Fontos!Keresztes Lovagokat II. András tanítatta elemi hadi stratégiákra. Egyiptom felé is indít egy villámháborút a Keresztes Lovagokkal. Ez annyira sikeres lesz, hogy a Níluson átkelnek, és legyőzik az ellenséget.
Namost itt meg kell említenem, hogy én feltételezéseim alapján, és ez ténylegesen az én következtetésem, hogy a keresztes lovagok, nagy valószínűséggel, ekkor férnek hozzá olyan iratokhoz, szent szövegekhez, tárgyakhoz és jutnak el olyan titkos helyekre, amelynek következtében aztán megalapítják a szabadkőművesek rendjét, mely teli van Egyiptomi szimbólumokkal.
Tehát itt nem arról van szó, hogy az Egyiptomi fáraók leszármazottai törnének uralomra, hanem arról, hogy egy régen elfeledett sötét kultuszt támasztanak fel megtévedt emberek.Néhány alap információ EgyiptomrólEgyiptom közelében, ha visszamegyünk nagyon régre, olyan 10-12 ezer évet, akkor ott a Sumerek élnek. Ám a Sumerológiával foglalkozók is rendre elmondják, hogy bizony a Sumerok nem így hívták magukat.
Sumer úgy hívta magát, hogy > Kangar < = Jelentése, Nemes föld, Művelt föld. A K-t, ha lágyan elytem ki, akkor H lesz, és eljutok a Hungarhoz.
Egyiptomiak saját országukat KMT > Kemet < -nek hívták. Ez azt jelenti, hogy "Fekete". Tehát Fekete földnek, Fekete országnak hívták. Ebben az esetben a termőföldre utal. De már előrevetít valami nagyon baljósat. Hol a fehér? Sajnos Egyiptomnak ez az egyoldalúság, ez a sötétség lesz a végzete.
Arab fordítók adtak ennek az elnevezésnek egy 'Al' névelőt, és így született az a tudomány, amelyet mai napig is így nevezünk, hogy Al - KiMia.
Ez egy FÖLDI tudomány, ásványokkal és fizikai erőkkel foglalkozik. Ezzel szemben a sumerek (babiloniak) csillagokkal foglalkoznak, csillagászatuk fejlett (innen származik a Jézus születéséről szóló jóslat, 3 Királyok stb).
Egyiptom eme irányultsága, hogy Földi tudományokat kutatnak, ez veszélyes, mert belesüjjednek az anyagba. Sajnos Egyiptom nem tud kiteljesedni, mindig csak a világ értelmezésének a feléhez jut el. Ezt jól szibolizálja az is, hogy saját országukat két részre osztják:
Alsó egyiptom istennője: Egy kígyó, Oldzset (Fonetikusan írtam le, nem tudom hogy írják). Ez alapvetően nem lenne probléma, ám mégis. Ez a hatalom kígyója, ami egy Kobra. Nem az a lényeg, hogy KÍGYÓ, hanem az a lényeg, hogy KOBRA.
A kobrával az a probléma, hogy az egy rettentő agresszív támadó kígyó. Ha ember találkozik vele, akkor jobb, ha az ember futásnak ered.
Felső Egyiptom istennője: Mehbeth keselyű. Egy újabb csodálatos állat képe, mert a keselyű dögevő, a Kobra után takarítja el a holtakat.
A Probléma ott van, hogy a Római kultúra amikor meg akarja tudni, hogy honnan származik a műveltségük, akkor mindig Görögöket jelöli meg. Ám amikor a Görögök keresik a múltjukat, akkor mindig Egyiptomot említik meg. Erről Platon és Herodotos is sokat ír.
Érdekesség, hogy Frajd is Egyiptomból eredezteti magát és szerinte Mózes nem más mint Ehnaton fáraó maga. De ezt a vonalat most ne feszegessük tovább, egyelőre akasszuk fel a fogasra, mert nem erre akarunk tovább menni.
Összességében elmondható, hogy az Egyiptomi kultúra Görög, Római és Héber kultúrában öröklődik tovább.
Szabadkőművesek jelképrendszerének áradata főleg Egyiptomi és Zsidó származású. És még az Egyiptomi is bőségesen felülmúlja a Zsidó jelképeket. A kérdés felvetődik. Miért ez a nagy figyelem Egyiptom felé?
Szabadság, egyenlőség, testvériség.Az újbirodalom, (kr.e. 1550-től 1000-ig tart), XVIII. dinasztia,Az érdekes az, hogy egyetlen sírlelet nem maradtam meg, kivéve Tutenhamon sírleletét. De az övé érintetlenül és tökéletes állapotban találták meg.
Érdekessége, hogy nem is tudtak arról, hogy létezett egy ilyen nevű fáraó. 1905-ben találják meg azt a serleget, amelyiken rajta van a neve.
Tutenhamon sírleletével üzen, hogy "Vigyázzatok, mert mi itt tévedtünk és ezért pusztultunk el!"
Róla ugyan nem sokat tudtak, de elődjéről sokan tudtak még a mai napig is, hiszen a háttérhatalom nagyon szereti a személyét.
Az eretnek fáraó, Ehnaton,Ehnaton volt a világ első tömeg manipulátora és tömeg kontroll kitalálója. Éppen ezért a mai világ hatalmai rettentő pozitívnak látják ezt a fáraót és szinte dicshimnuszokat zengenek róla.
Ehnaton egy genetikailag torzszülött volt, rettentő aránytalan és csúnya volt. A róla készült szobrok legtöbbször megjelenítésben szépítenek, de a szövegek leírása alapján rettentő torz volt.
Ehnaton fő célja a teljes Egyenlőség. Eltörölni a nemi különbségeket. De ezt nem szellemi szinten akarta megvalósítani, hanem fizikai szinten. Ma ezt Metrosexuálisnak nevezzük.
A háttérhatalom egyik fő célja is ugyan ez. Az Egyenlőség átélése az, hogy liberális álruhában folyamatosan lázadunk a nőiség elférfiasodása mellett és a férfi elnőiesedése mellett.
Ehnaton egyetlen dolgot akart, Szabadság, Egyenlőség, Testvériség. Ahhoz, hogy ezt meg tudja tenni, szüksége volt arra, hogy a múltat végkép eltörölje. Szakít a régi hagyományokkal és a régi vallással. Fő eszménye a liberalizmusnak felel meg mai értelemben.
Ehnaton-ról elmondják, hogy ő alkotja meg először a világon az Egyisten hitet az Aton vallással. Ez valóban igaz, csakhogy el kell gondolkodnunk azon, hogy pontosan mit is jelent az, hogy politeizmus (több isten hit). És kiderül, hogy Aton nem hajlandó a hatalmon osztozni, csak és kizárólag egyeduralma van.
(Saját gondolatok:)
Gondolkodjunk picit mert ez fontos tézis. Aki azt hiszi, hogy a kereszténység egy isten hit az súlyosan téved. A kereszténység szentháromsággal dolgozik (Amely valójában szent négyesség, de ebbe most ne menjünk bele, maradjunk a hármasságnál). Az Atya a király, Jézus maga is többször hivatkozik rá, mint Királyra. A szent lélek, hát az a szent lélek, sokszor (hibásan), a szent anyával, vagy a női minőséggel azonosítják, én ezt nem tudom megerősíteni, és jelen írásnak nem célja a megcáfolása sem, szóval hagyjuk ennyiben. De egy biztos, ez is egy isteni minőség. Végezetül pedig a Fiú, aki nem más mint Jézus. És bizony ő is egy isteni minőséget képvisel. Ugyanis az isten nem magát az istennek a neve, hanem ez egy jelző, egy minőség jelzése. Ahogy a sátán sem a gonosz neve, ez egy jelző, amely a legmélyebb gonoszságot fejezei ki. Namost Egyiptom régi istenei kik? Van egyszer egy Ízisz és van egy Ozírisz, akiknek van egy fiúk Hórusz, a sólyom fejű isten. Csakhogy van egy kis probléma. Se Ízisz, se Ozírisz nem főisten, sőt mit több, még csak nem is teljesen halhatatlanok. Mert aki ismeri Ozírisz legendáját tudja, hogy bizony Seth felnégyeli és meghal. Nade akkor felmerül a kérdés, hogy ki a főisten? És kiderül, hogy az egyiptomiak is királynak hívják az istenüket, mégpedig milyen királynak? Az istenek királyának. Azért látható, hogy az istenség mint tulajdonság ezek szerint alacsonyabb rangú mint a királyság. Ez kemény tétel. A főisten neve pedig AMON a napisten, később AMON - RA néven is ismertté válik.
Nade, ebből még nem következik közvetlenül, hogy mi a gond az egyistenhittel. Hát csak annyi, hogy ez az egy isten miért egy? Hát nem azért, mert ő az örök isten, vagy mert csak egy van olyan mint ő és egyedi. Azért egy, mert nem enged magán kívül imádni senki mást. Azt hiszem ismerős ez egy kultúrában, ami ráadásul mint fentebb leírtam, pont, hogy Egyiptom kultúrájának az egyik örököse. Csak engem, és kizárólag engem imádj és senki mást, csak én legyek a fontos. Nade mi a gond ezzel? Hát az, hogy így csak a gonosz gondolkodik, hogy csak én uralkodom és senki más.
Ehnaton új vallásának a főistene pedig azt a nevet kapja, hogy ATON. Namost ez miért olyan érdekes?
Sokan pirula blogján nem értik ezt a napisten, napkultusz dolgot. Most igyekszem egyszerűen elmagyarázni. Az Egyiptomi nyelv a napot két néven nevezi. Egyik neve AMON, a másik neve pedig ATON. Mi a különbség? AMON a napot mint szellemi napot jelenti, a kiáradó örök fényt, mely teremtette a világot. Az ATON pedig magát a fizikai napot jelenti. (Gondolat vége)Gondoljunk csak bele, hogy Ehnaton milyen szinten megelőzte korát. Ehnaton kijelenti: "Bevezetjük az egy igaz isten hitét". Aztán halljuk a közelmúltban elhangzott nagy szavakat: "Bevezetjük az egy igaz társadalmi berendezkedést". Ezt ma hol fasizmusnak, hol kommunizmusnak, hol demokráciának hívják.
Tehát látható, Ehnaton a szó szoros értelmében vett materializmus alapköveit fekteti le.
Ehnaton uralkodását azzal kezdi, hogy feltöri az ősei sírjait és megsemmisíti őket. Minden ősi tudást igyekezett kitörölni és eletüntetni. Ekkor hatalmas pusztításba kezdett.
Első lépései között volt, mint említettem a városalapítás. Azért alapít új várost, mert a régieket az istenek megfertőzték. Félt, hogy a régi emlékek veszélyeztetik az új isten imádatát.
Megkeresi Egyiptom azon területét, amelyik semmiféle magas rendű talaj illetve égi kisugárzással nincs kapcsolatban, vagyis nincs spirituális kisugárzása és ott alapít város. Szerencsére 16 évet uralkodott, és halála után az Amon papság elpuszította a városát és követőit üldözték sokáig. Aton városa után nagy pusztulás maradt, a nílus ezen része teljesen elsivatagosodott, elpusztult, életnek nyoma sincs.
Tutanhamon,Tutanhamon volt, aki megfordította Egyiptom ezen tévútját. Később kiderül, hogy miért és milyen utat választott. Illetve miért nem említik soha sehol. Tutanhamon feláldozta magát azért, hogy Egyiptomot megmentse. Ez nem csak azzal járt, hogy Aton vallását üldözni kezdte, hanem ő maga is névtelenségbe burkolózott. De életét úgy élte, hogy üzenet legyen a jövőnek. Sírja is a jövőnek szánt figyelmeztető üzenet.
Míg Ehnaton genetikailag a nemi egyenlőség felé torzult, addig Tutankhamon teljesen tiszta és egészséges genetikájú és a nemi teljesség felé tolódik el, amely a bibliai Jánossággal azonosítható. Ahol a szellemi magasság olyan szinten van, ahol nehéz eldönteni, hogy egy lányt vagy fiút látok. Csak míg ez Ehnatonnál fizikai szinten jelenik meg, addig Tutanhamonnál szellemi szinten.
Namost Tutanhamon sírjában olyan üzeneteket próbálnak átadni, amelyek feltételezik, hogy nem tud a világon mindenki Egyiptomiul. Ezért az üzenetek szimbólumok és jelképek sorozatában jelenik meg.
A szimbólumok illetve a képírás megfejtésénél mindig fontos figyelembe venni azt, hogy a testek hármasságban jelennek meg. Ami a derék alatt jelenik meg általában a fizikai megnyilvánulást jelenti. Ami a derék és a váll között van, az a lelki megnyilvánulást jelenti, és ami váll felett van (és direkt nem mondok fejet), az szellemiség része lesz. Azért nem mondom azt, hogy fejhez tartozik a szellemiség, mert ez félreérthető lenne, és bizony az Egyiptomi ábrázolásban sokszor látható az, hogy a vállak fölé emelik a kezüket az ábrázolt figurák, melyek valamilyen tárgyat vagy eszközt tartanak. Továbbá azt is fontos megjegyeznem, hogy az ábrázolás során, ami nem látszik az árbázoláson, mert mondjuk takarásban van az nem művészi megfogalmazás, hanem az nincs, az nem létezik. Ha valami fontos, akkor a művész megoldja, hogy az is látszódjon. Tehát nincs olyan, hogy azért nincs odafestve, mert takarásban van. Ilyen például az oldalról ábrázolt arc. Egyiptomi festészetben folyamatosan megjelenő motívum, hogy az alsótest és a felsőtest teljesen szemből látszik, de a fej oldalról. Ez nem azt jelenti, hogy az arc másik fele takarásban van, mert oldalra néz. Ez azt jelenti, hogy a testiség teljesen kifejlődöt, a lelkiség teljesen kifejlődöt, de a szellemiség, az sajnos egy oldalú, nem teljes, nem tudott vagy nem akart kifejlődni.Tutanhamon sírjának üzeneteSólyom, Szellem,Ismerős lehet a Magyar művelődéstörténetből, mert a sólyom egyik olvasata a Magyarban a szellem, amelyből a szerelem szavunk ered. Így a szellem megidézője a sólyom, mert akárcsak a sólyom a szellem is tud szállni. Ráadásul a sólyom az ég ura, nemcsak a leggyorsabb madár a világon, de a legerősebb is.
Az Egyiptomiak többek között magukat Hórusz leszármazottainak tartották, aki pedig sólyom istenség.
A sólyom kezében shem van, amelyet kutatók az örökkévalósággal hoznak kapcsolatba. Ám látható az Angh kereszt, amely mindenképpen az életet és a fényt jelenti. Tehát ez a sólyom hozza a fényt és az életet.
KeselyűEgy újabb érdekes lelet ugyan azon a helyen. A sólyomból hirtelen keselyű lesz. És az ember itt valami nagyon furcsa dolgot kezd érezni, csak úgy beleborzong. Hát a keselyű nem egy túl szép állat, nem is annyira kedves. Tehát érzékeljük, hogy a keselyű itt nem valami pozitív dolgot fog jelképezni.
Udzsat szemSokan nagy sajnálatomra ezt mindig a harmadik szemmel vagy az egyszemű gonosz istenséggel azonosítják, holott erről szó sincsen.
Ez egy antropomorf sólyom szem. Ezt gyógyításra használták. Szemmel lehet gyógyítani, de lehet porba is sújtani. Ez Hórusz szeme.
Ez az amulett pedig mit fejez ki? Elöl egy kobra húzza hátul pedig a keselyű tolja a látásmódot. Méghozzá isteni eredetű látásmódot.
Ez az amit manapság is eszközölnek. Ők mondják meg, hogy mi az amit látnod kell. Ez a manipuláció kezdete.
Állandóan a rosszat látom. Egyszerűen nem tudom meglátni a jót. Jelenleg a mi világunk is ebben a rémálomban él. Csak a rosszat látja mindenki mindenben, de egyszerűen nem tudom meglátni a jót. Ez egy katasztrófához fog vezetni előbb - utóbb.
Királyi székVégre elérkeztünk az érdekesebb részhez, a fáraó királyi széke. Erről több képet is beszúrok, egyet amin látszik az egész szék, és egyet, amely a háttámlát mutatja. Sajnos hátulról nem találtam róla képet.
Oroszlán fej és oroszlán lábakban végződik. A nap az oroszlánban van uralomban, ezért is jelképe a királyoknak az oroszlán. Ez jelzi a királyságot.
De mégis ennek a széknek a jelentősége a háttámlában rejlik. Ezen a háttámlán magát a fáraót láthatjuk, de nem akármilyen pózban. Egy teljesen laza, nyugodt pozícióban, ami azt sugallja, hogy minden a legnagyobb rendben. Teljesen nyugodt, már-már meditatív. És mellette a felesége, aki szakítva ennek a családi háznak a hagyományaival, nem Egyiptomi nő. Ugyanis Tutanhamon nem volt hajlandó a családi hagyományt követni és családon belül, valamelyik lánytestvérét feleségül venni.
A képen a felesége gyengéden megérintí a fáraót, mintegy mutatva, hogy a fáraó teljes bizalmát élvezi. A fejük felett lévő nap sugarai pedig kézfejben végződnek, melyek mindkettejük fejét azaz a SZELLEMISÉGÜKET megérinti. Tehát a világlátásuk elkezdett kifényesedni, megtisztulni. Itt a nap nem gonosz, nem ATON-t jelenti, hanem AMON-t (Azt hiszem már tudjuk mi a különbség).
Namost mindketten koronát viselnek. Vizsgáljuk meg kicsit jobban a fáraó koronáját.
Van rajta egy diadém (1), és azon van egy korona. Ez nem a haját jelképezi, figyeljünk oda, hogy ez a feje tetején van (2), mintegy teljesen lezárja a korona csakrát, vagyis teljesen lefedi az uralkodói szellemiségét.
A diadém az egy létező diadém, tehát még véletlenül sem lehet a kettőt összekapcsolni. Tehát vigyázni kell vele, az ábrázoláson a korona csak egyik része található meg a valóságban. Ezzel is jelezve, üzenve, hogy mi a fontosabb.
A deadémról egy kép lentebb található, ezt az eltemetett fáraó közvetlenül a fején viselte.
Tehát vizsgáljuk kicsit tovább a fején lévő szerkezetet. Nézzük meg mi is található rajta. És az ember elkezd kicsit furcsán nézni. Kobrák, teljesen körbeveszik a koronát. De mennyi kobra? Pontosan hat. Ez Magyarul is érthető ám, mert a kobrák HAT-nak. De nem csak ezt jelenti. Ha tudjuk, hogy a hatodik csakránk a harmadik szem, a tisztán látást szolgálja, de itt látjuk, hogy a kobrák uralják, akkor jól érthető, hogy milyen lesz a világlátása ennek az uralkodónak? Kobra típusú. Agresszív, támadó, mérges, ugyanakkor megbabonázó, elcsábító, becsalogató, megtévesztő.
Felhívnám itt a figyelmet, hogy még csak véletlenül se keverjük össze az úgynevezett kundalini kígyóval. A kettő nem ugyan az!Namost, ha kicsit körülnézünk a keleti állatöveken. Észrevesszük, hogy van nekünk egyszer egy oroszlánunk és egy kígyónk. A kígyó a nyugati állatövön a skorpió. Namost, a kígyó nem a szellemisége lesz teljesen ennek a helyzetnek, mert az oroszlán testisége a vízöntő. Viszont valamit látni kell, az állatöveken hármasság dolgozik. Test, lélek, szellem hármasság. Ha az oroszlán a test, vízöntő a szellem, akkor pontosan a hármasság kiadja, hogy a skorpió, azaz a kígyó lesz a lelkiség. Tehát ismét mit szimbolizál? Egy elkígyósodott lelkiséget. De nem akármilyen kígyó ez, mert lehetne ez jó is, tehát félrteértés ne essék, lehetne ez jó dolog is, hisz a kígyó gyógyító erővel is bír. De ez nem, mert ez nem akármilyen kígyó, ez egy KOBRA.
Ha ugyan ezt a széket megfordítjuk, és megnézzük mi a van hátulján, ugyan csak 4 darab kobrát találunk. Tehát látható, teljesen el van kígyósodva a gondolkodásmód. (Sajnos képet nem találtam róla, a lényege, hogy négy ágaskodó kobrát lehet látni fejükön a napkoronggal, a hátuk mögött pedig két szárnyat).
Namost tisztázzuk, hogy pontosan mit is jelent ez a kígyóság. A kígyó a test zodiákusán a nemiszerveket jelöli. A kígyó a vágyakozást jelenti. Ha ez pont a lélekben jelenik meg, akkor az azt jelenti, hogy vágyakozni fogok és a vágyaimnak élek, és minden áron a vágyaimat akarom kiélni.
És itt döbben meg az ember. Mire sarkall minket a jelen kori média? Mit akarnak nekünk megtanítani a celebeken keresztül? Azt is mondhatnám, "Karpe di' em", "Élj a mának", "Élj a vágyaidnak".
Namost a történelem során találhatunk kígyó küzdelmet, de általában sassal küzd a kígyó. Ez mit is jelent? Azt jelképezi, hogyha valaki legyőzi a kígyóságot, akkor a lélek szabadon kezd szárnyalni, megtisztulva.
Ez egy hihetetlenül ősi képlet és hihetetlenül mély bölcsességek vannak benne.
Igen ám, csakhogy itt csúszik meg az Egyiptomi hitrendszer. Mert nekünk itt nem egy kígyónk és egy sasunk van, hanem egy KOBRA és egy KESELYŰ.
Tutanhamon vadász jelenet,Idilli jelenet. Vadásznak a folyóparton, és éppen a felesége azt mondja, hogy melyik cuki kis vadkacsát lője ki. Mert ez egy rettentő hétköznapi uralkodói tevékenység, hogy most éppen unatkozik, ezért kiül a folyópartra, és kacsákra lövöldözik az íjával.
Ez a hivatalos álláspont. Nade értsük meg őket is, hisz nekik ezt kell mondani, mert különben ők lennének az elsők, akik feltennék a kérdést maguknak: hogy a csudába lehet ülve, ráadásul pont ilyen pozícióban vadászni? Aki már feszített íjat, az nagyon jól tudja, hogy egy nagyon stabil és szilárd pozíció kell ahhoz, hogy az íjat meg lehessen feszíteni.
Ugyanakkor, ha tudjuk, hogy Mezopotámiától kezdve, Indián keresztül egészen kínáig, a leggyakrabban ábrázolt királyi jelenet a vadászat, akkor talán rájövünk, hogy ez a "vadászat" is valamivel többet jelent, mint amit elsőre sugalmaz számunkra.
Nade milyen vadászat ez? A legtöbb ehhez hasonló ábrázolásokon a király a csillagok között vadászik. Nade ott mire? A csillagképekre? Lőni akar egy kost, vagy oroszlánt?
Nyílván azért ezt a dolgot sem a fizikai szintjén kellene értelmeznünk, ahogy ezt a hivatalos vonal teszi, hanem egy szinttel feljebb kellene lépnünk, vagy éppen kettővel. Hol jelenik meg az íj? Azon túl, hogy a kézben, az íjat a fejünkkel használjuk bármily meglepő. Mert bár lehetek elég erős, hogy felhúzzak egy íjat, de ha nem használom a fejemet, akkor soha nem fogok semmit sem eltalálni. Tehát ez egy szellemi tevékenység lesz.
Ha valaki ismeri a kínai kultúrát, azon belül a buddizmust, az tudja, hogy van egy olyan meditációs technika, amit "Íj és Nyíl ösvénye" néven emlegetnek.
Namost azt tudni kell, hogy ezeken a fajta árbázolásokon nincs olyan, hogy takarás. Ami nem látszik a képen az NINCS, ami pedig látszik a képen az VAN. Tehát akkor feltehetjük a kérdést. Ez miféle íj, hogy a húrnak a felső része eltűnik a fej mögött. Hát ez egy eléggé fura íj lenne. Hacsaknem tudnánk, hogy ez bizony a fejből jön ki, és pontosan hol érinti a fejét a fáraónak? Igen jól látjuk, a homlokcsakránál, tehát a harmadik szemnél. Csakhogy valamit figyeljünk meg! Nincs a fáraón a korona, nincs rajta a diadém, tehát akkor mit keres a harmadik szemnél a kobra? Ez bizony a megnyilvánulása annak, hogy megpróbál meditálni, megpróbálja a jót meglátni a világban, de nem sikerül. Miért? Mert a kobra szemén keresztül látja a világot.
És akkor mit látunk még? Természetesen ha a kobra megjelenik, akkor feltétlenül meg kell jelennie a keselyűnek. Ez a fej hátsó részénél jelenik meg, hisz a kígyó utáni pusztítást, el kell takarítani.
Namost, ha valaki tudja azt, hogy a szem látása a fej hátsó részében kerül feldolgozásra, akkor még érthetőbb a kép. A kobra meghatározza a világlátást, amelyből pusztítás lesz. De a keselyű eltakarítja a dögöket és máris szebbnek látom a világot. És akkor lehet olyan kijelentéseket tenni, hogy "Ez isten akarata", "A cél szentesíti az eszközt", "Isten majd kiválogatja az övéit".
Tehát a fáraó megfeszíti a szellemiségét, és mit látunk. A torkából jön ki a nyíl. És ha jobban megnézzük a nyíl eleve rossz helyen helyezkedne el, ha ez valóban vadászat lenne. Mivel, ha én a torkomhoz teszem a nyilat nehéz vele célozni, általában a szem magasságában szoktuk elhelyezni a nyilat (szerk. vélemény, én így tanultam íjászatot), de nem, itt jól van ábrázolva, a torokból jön ki a nyíl. Vagyis szavakkal, eszmével lőjük meg a világot! Emlékezhetünk Hitlerre, akit a világ legtehetségesebb szónokának tekintenek, ő is szavakkal és eszmékkel lőtte meg a világot és telibe is találta azt!
Tovább tekintve a fáraó mellett megjelenik egy oroszlán ismét. Úgy látszik, hogy a királyság szimbóluma elválaszthatatlan. Ismét mi a képlet? Folyópart (Vízöntő), Oroszlán, és Kígyó. Azt hiszem ennél pontosabb képi megfogalmazásra nincs is szükség.
Tutenhamon hadi szekere,Ezen a képen ugyancsak Tutanhamon látható. A vadászat és a hadászat között pedig mi a különbség? Az igazság az, hogy semmi. Régen a hadgyakorlat a vadászat volt. Mert a vadászat olyan odafigyelést, olyan ügyességet és olyan hadmozgásokat igényel, amelyek tökéletesen jók arra, hogy valaki megtanulja a hadviselés alapjait. Tehát aki jó vadász, az jó hadvezér is, illetve jó katona. Tehát a vadászat készít fel a hadászatra.
És mit látunk ezen a képen? Ismét a keselyűk, melyek közre fogják a fáraót, és a fáraó közzé hajt a tömegnek. A hatalmánál fogva tömegeket fog leigázni.
Természetesen a hivatalos álláspont mi? A fáraó küzdelme a démonokkal. Természetesen ezeket a "hivatalos" megfejtéseket azért jó, ha ismerjük, hogy lássuk, hogy a keselyű, hogyan igyekszik a maradványokat felzabálni.
Ez a jelenet az emberiség módszeres kiírtását jeleníti meg. A képi ábrázolást azt hiszem itt nem kell túlmagyaráznom, mivel majdhogynem az előzőekből kindulva ugyan azt levezethetnénk.
Tutenhamon szarkofágjaTutenhamon fáraó nem hazudik, brutálisan keményen megmutatja a dolgokat.
Jobb kezében mit tart? Korbács! Ez nem ostor, véletlenül se dőljünk be a tananyagnak. A korbács és az ostor még véletlenül sem ugyan arra való. Az ostorral tereltek, a korbáccsal ütlegelték az embert. Az ostorral lehet serkenteni, lelkesíteni a népet, az korbáccsal viszont ütlegelni lehet a népet, ha nem akarnak dolgozni és menni, akkor ütlegelik őket.
A másik kezében egy kankós bot. Ugyan hivatalosan pásztorbotnak hívják, csakhogy aki ezt állítja az még nem látott pásztor botot. A kankós bot pedig arra való, hogyha túl gyors a nép, túl heves, akkor ezzel visszarántja őket, megállítja a népet.
Ami még érdekes az a szem állása. Ezekel a szemekkel első ránézésre nincs semmi probléma. De nézzük csak meg. A szem fekete korongja (pupilla) felső része takarva van, alsó része takarva van. Ez a szobor hunyorít. Azt remélem nem kell kifejtenem, hogy mit jelent, ha valaki hunyorít az emberre.
Az áll haj rész mintázata pedig nagyon érdekes. Eléggé egyhangú. Egy fehér, Egy fekete. Egy sima, egy fordított. Igen - Nem. Tudunk e olyan működést, amely a szellemiséget meghatározza és ugyan erre épül. Úgy van! A kompjuter. 0 és 1, igen és nem.
Ugye már megbeszéltük, hogy az ábrázolásokban a fej a szellemiség. Namost milyen az a szellemiség, amelyik csak igen vagy nem -ben tud gondolkodni?
És végül természetesen ennek a fejrésznek a legékesebb dísze. A harmadik szemből kijövő kobra és keselyű. Persze jön a felkiáltás: "
Nade ez a harmadik szeme, ez magas rendű szellemiség". No igen ám, csakhogy nem a szomszéd Jóska bácsiról van szó. Nem az a lényege a királynak, hogy van e harmadik szeme vagy nincs. A királynak a lényege az, hogy van e korona csakrája, mert az a legmagasabb szellemiség, de az csak a fény útján érhető el. A koronacsakrája csak az olyan királyoknak van, akik úgynevezett szakrális királyok. Ilyen volt mint azt már jól ismerjük, Imánuel Jézus.
De amint láthatjuk ezen a szobron nincs korona. A harmadik szem az utolsó szint, amely megjelenik. De még az is elkobrásodott, elkeselyűsödött. Nincs ennél magasabb szintje a fáraónak, ha így félresiklik a szellemiség.
UtószóTutanhamont hármas koporsóban temették el. Test, lélek, szellem. Ez a temetkezési szokás valószínűleg számunkra is ismerős lehet. Tutenhamon nagysága nem uralkodásában rejlik, hanem abban, hogy ilyen hihetetlenül feltűnő módon üzen a múltból a jövőnek.
Azt hiszem azzal tiszteleghetünk önfeláldozása előtt, hogyha megértjük üzenetét, és odafigyelünk arra, hogy ne kövessük el ugyan azt a hibát, amit ők elkövettek. Jelen pillanatban az Egyiptomi népnek nincs múltja, és ezzel együtt nincs jövője sem és ami a legszomorúbb nincs kultúrája. Ez pedig azt jelenti, nincs Egyiptomi nép sem.
A történelemben volt még egy nagy civilizáció, amely ugyan csak a mérges kígyó és a keselyű útjára lépett, ez pedig az Inka civilizáció volt. Eltűnésüket mai napig nem értik a történészek, viszont az utolsó, amit maguk mögött hagytak ezek a jelképek voltak.
Azt hiszem a mai világunkat is, ha egyszerű állatképi jelenetben szeretnénk ábrázolni, akkor ami mindenképpen szerepelne az ábrázolásunkon az a kígyó és a keselyű lenne. Ám ezen régi nagy kultúrákkal ellentétben nekünk még van időnk változtatni és visszatérni a helyes útra.
Remélem érdekesnek találtátok ezt a rövid kis leírást (kivonatot), szívesen fogadok véleményeket, meglátást, és ami a legfontosabb, hogy remélem sikerült tisztázni mindenki számára, hogy mi is az a bizonyos illuminátusi Nap kultusz, és a kígyó kapcsolata.
Köszönöm, hogy elolvastad!